Stjålet reklame ble snakkis: – Vi må jo le Hvordan får man folk til å snakke om reklame? Oda og Smeh prøvde med en 11 kilo tung pose i kjetting på Bislett. Det fungerte – kanskje litt for godt. For nå er posen borte.
Her er Smehs første kampanje for Oda Å endre vaner er vanskelig, men budskapet er enkelt i Odas nyeste kampanje, som er utviklet i samarbeid med Smeh: Slutt med butikk.
Oda velger OMG som nytt mediebyrå i Norden Det er god fart i PHD om dagen og fremover skal byrået lede kunderelasjonen til Oda med hele Omnicom Media Group (OMG) i ryggen.
Årets markedsfører: – Det har vært en del interne kamper Hun er helt fersk i jobben, han fløy inn fra Indonesia for å få med seg prisutdelingen. Nå har de sikret seg én million markedsføringskroner.
Nina Mikaelsen er ny markedsdirektør i Oda Oda har ansatt Nina Mikaelsen som ny markedsdirektør i Oda Norge.